niedziela, 14 czerwca 2015

Libster Award x2 + przeprosiny

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Za nominację dziękuję Clary Seew 
(która jakimś cudem znosi moje ciągłe narzekalstwo i wytykanie błędów) 

1. Twoje imię?
Klaudia. Choć nie bardzo je lubię. Jest takie... zwyczajne. Bez jakiegokolwiek wyrazu. Nawet nie da się go w jakiś normalny sposób skrócić!
2.Twoje Hobby?
Emm... Pisanie. Nie. Chwila. Czytanie. Dopiero potem pisanie :D
3.Boisz się czegoś?
Całej masy rzeczy. Zaczynając od wszelkiego robactwa kończąc na filozoficznym lęku o sens mojej egzystencji :P
4. Czytasz dużo blogów?
Raczej nie. Nie mam na to czasu. Jeśli jakaś historia mnie zainteresuje, to jasne, będę ją śledzić, ale jeszcze chyba nigdy nie dotrwałam w czytaniu jakiegoś bloga do końca. Niestety.
5.Ulubione picie?
Ostatnio upodobałam sobie wodę niegazowaną. Aczkolwiek nie wzgardzę colą lub pepsi. Albo sokiem pomarańczowym! Tylko takim z miąszem... i żeby był bardziej kwaśny... cierpki (?) niż słodki.
6.Lato czy zima?
I oto mamy trudne pytanie. Z jednej strony lubię lato, bo słońce, bo plaża. A z drugiej strony lubię zimę, bo nikt się mnie nie czepia że siedzę w domu i czytam :D
7.Ostatnio widziana osoba?
Rodzice? :P A tak to stara przyjaciółka z którą się pokłóciłam i teraz się pogodziłyśmy i chyba znowu się przyjaźnimy... Complicated :P
A nie! Jeszcze w sklepie spotkałam koleżankę z klasy :3
8.W jakim województwie mieszkasz?
Pomorze! Najlepiej :D
9.Co robisz w wolnym czasie?
Czytam. Proste. Ostatnio upodobałam sobie opowiadania w internetach które są fanfikami postaci stworzonych przez jedną dziewczynę... Co w sumie jest logiczne, bo postanowiłam je wszystkie przetłumaczyć na blogu :P
10.Ciekawe wspomnienie z dzieciństwa?
Pomyslmy. Ostatnio przypomniałam sobie jedną sytuację. Otóż pod domem mojej prababci płynęła rzecza przy której często bawiłam się z innymi dziećmi (byłam wtedy w przedszkolu). No. I pamiętam, że wyszłam na dwór z woreczkiem w którym miałam takie fajne, w miarę nowe kredy do malowania po chodnikach w najróżniejszych kolorach, z których bardzo się cieszyłam. I tak sobie szłam wzdłóż tej rzeczki z tym woreczkiem i pomyślałam, że fajnie by było przeskoczyć na drugą stronę. (ta rzeczka nie jest zbyt szeroka. obecnie, to nawet nie musiałabym skakać, żeby ją przejść) No i tak się zamierzałam do tego skoku. No ale się bałam, że wpadnę i zamoczę te moje kredy. No wiec mój genialny umysł wymyślił, że najpierw przerzucę ten woreczek, a potem sama przeskoczę na drugi brzeg. No i wszystko byłoby fajnie, gdyby nie fakt, że po obu stronach tej rzeczki była taka trochę bardziej stroma górka. I jak ja przerzuciłam ten woreczek z tymi moimi ukochanymi kredami, to one się odbiły od ziemi i wylądowały w wodzie. I pewnie mogłabym je wyłowić, gdyby nie fakt, że rzeczka sama w sobie jest dość wartka i nim zdążyłam kucnąć, by sięgnąć po moje kredy, one już odpłynęły. Patrzyłam, jak znikają za zakrętem... [*]
11.Czego obecnie słuchasz?
OBECNIE. hahaha. u mnie to się zmienia tak średnio co dwa tygodnie. Pod koniec kwietnia/na początku maja dużo słuchałam Fall Out Boy. Wciąż ich słucham, ale już nie tak wiele, jak wtedy. Potem oszalałam na "Glad you Came" bo zakochałam się w aktorze który to śpiewał w Glee ( a aktualnie gra w The Flash - boskie ). A przy okazji była piosenka Cody'ego Simsona którą usłyszałam oglądając "Klopsiki kontratakują"
Na chwilę obecną szaleje na punkcie "Simple Man" i "rapowanego" początku "Dance Magic" z filmu "Labirynt" :D


Nominowani przeze mnie:
4. Sex Blog
10. 
11.


Moje pytania:
1. Twoje Imię.
2. Co lubisz robić kiedy wiesz, że nikogo nie ma w domu? (:P)
2. Co najczęściej czytasz?
3. Ostatnia piosenka, która mimo woli grała ci w głowie?
4. Najdziwniejsze co widziałaś na ulicy w ostatnim miesiącu?
5. Psy, koty czy gryzonie?
6. Z kim i o co ostatnio się kłóciłaś?
7. Strona internetowa, na którą najczęściej wchodzisz, to...?
8. Jakbyś przedstawiła siebie we własnym opowiadaniu?
9. Twoje marzenie, które MUSI się spełnić, to?
10. Jak ajest twoja ulubiona zabawka na placu zabaw?
11. Jak wyglądałby arbuz, gdyby był człowiekiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz